Model bikini kena belasah







Ni Dia...dia ni bukan main xpuas hati lagi awek dia masuk pertandingan berbikini..hahaha..;-)

Rancangan ni pasal Model lelaki dan perempuan berpakaian mandi kt China yang boleh dikatakan top la..
Ramai peminat kt sana..

Baru ja host nak perkenalkan peserta tiba² dtg seorang balak (boyfriend) salah sorang peserta perempuan.
Dgn begitu marah dia memaki hamun (tp xfaham la) awek dia..
Ada gak yg nak tunjuk hero tapi tak berapa nak berani, mungkin alasan dia tak mau kacau rumah tangga org kot..hehe..

Layan je la video ni... Kalau ada apa nak ckp, komen2 la skt..Thanks ;-)

5 kata-kata pembaca budiman:

  1. kenapa laa lelaki ramai2 tu x belasah jer lelaki yg mengamuk tu...hurmmm

    ReplyDelete
  2. haha..sb tgk gaya lelaki yg ramai tu mcm lembut2 sotng jer..xberani la tu..

    ReplyDelete
  3. hahaha.semua lelaki lembut sotong, penakut.

    ReplyDelete
  4. haha..nk lawan pun tgk mcm nk cubit2 jer..kuakua..

    ReplyDelete

Terima Kasih
Terima Kasih
Kepada yg sudi Komen kt sini..Jangan baca saja..hehe..Sangat Berbesar hati kalau anda komen..